BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 30, 2010

love make me sick .

first skali na say tengs a lot .
tok mohd fauzi bin misni .
kerana da wt aku rase ape yg aku rase dulu mse aku still nan mohd syahizam bin ghazali .
aku sakit nan sume ni .
ckop2 sakit .
mesti kau n dye puas an wt aku cemni .
ya ALLAH .
kenapa berat sangat dugaan kau bagi kat aku .
aku tak sanggup nak galas semua ni sorang2 .
tak de sape2 dengan aku n nak sokong aku .
sesungguhnya aku tak kuat .
kenapa murah sangat nilai air mata aku ni .
senang2 je tumpah untuk LELAKI .
kenapa aku ade perasaan sayang kat orang yang tak sayang aku same cam aku sayang dia ?
ya ALLAH kenapa kau cipta kan aku ni seorang perempuan yang senang dipermainkan ?
depan kawan2 aku terpaksa SENYUM sebab tak nak tunjuk betapa sedihnye aku sekarang .
wahai AIR MATA , berhentilah .
tak guna kau mengalir lagi dah .
tak ade orang nak pedulikan kau lagi .
kau tak de makne pape lah .
kau terlalu murah .
HAFIZAH ! stop thinking about him okey darling .
kau dah terlalu banyak masalah .
isnin kan dah midterm .
pergi study ye sayang .
i'll support you .
lupekn segalanya .
if ade jodoh , adelah .
don't worry lah .
ALLAH tu sentiasa nak yang terbaik untuk hambanya .
kau takde dia tak pe .
ALLAH selalu dengan kau .
memenglah tak nampak .
tp rase kan ?
n aku nak kau lupakan pasal ape n masalah kat kedah tu ye .
jgn bawak2 sampai ke KL .
esok dah boleh jumpe kawan2 .
dah boleh lepaskan semuanya .
I LOVE YOU syg .
really2 love you .



0 comments: