BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 17, 2010


that one is my cuppycake a.k.a chenta ati aku .
i love you so much dear .
still waiting for the old youu .
bkn ape ,
aku juz na bhgie je cem org len .
aku tau kau bley bg aku sume uh .
that's why ,
aku tggu kau berubah cem dlu .
skrg i let you go n hope one day kau dtg at aku nan pojie yg mle2 aku knal .
aku bnci pojie yg skunk .
aku tension n aku rimas .
npe dlu kau baek je nan aku n skunk ta ?
pe slh aku at kau ?
na kte aku curang ,
ta de pown .
aku couple nan kau, ta pnh skali pown aku cri org laen .
ape ag na curang blkg kau .
mmg kau sorg je dlm idop aku ni .
kau da knal fmly aku n aku pown da knal fmly kau ,
npe na rsau ag ?
chill je laa .
aku ta bodoh na tgglkn kau je tnpa sbb .
pk la syg .
jn wt aku skt je idop nan kau .
jgn aku je na jge ati kau ,
smpai ati aku sndri ta de org jge .
ingat laa ,
skali aku da tade ati at kau ,
mmg aku ta an trime kau .
time tuh nty ,
kau jgn na nyesal even skunk kau ckp ,
" aku ni pojie yg ta pnh nyesal "
tarik la kte2 kau tuh .
aku ikhlas sygkn kau .
da hmpir sthn pown aku idop nan kau .
ta an ta bley pk kot .
sume susa sng aku lalui nan kau .
aku bley je korban an ape je tok kau .
ta an la kau ta ley korbankn ape2 tok aku .
ta pnh aku mntak kau duit ke ape .
aku just na kau syg aku cmane aku syg kau .
tu je laa .
tlg fhm aku k .
aku tggu kau smpai ble2 .
aku ta na org len ag .
just kau sorg je .
smpai ble2 k .



0 comments: