BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 27, 2010

POSTING SEM 3 ~

arini announce tmpt posting utk sem 3 . aku awal awal ag mengagak aku dpt kat dungun terengganu sbb aku lom pnh dpt area timur . sem satu dlu kat hosp. tuanku ampuan najihah, kuala pilah , sem dua kat putra medical centre alor setar kedah . now hosp. dungun terengganu . ade laa rase hampa siket sbb posting kali ni jauh dri pojie , jauh dri mlake , susa mau pulang ke kampung bhaa . tp ble aku pk pk blk , untung laa dri dak dak sabah sarawak kn .

haha , aku td mse announce kan aram jadah tuh , aku da dgar nme nazira kt trengganu , mse dye sebut nme student from 5b yg ke dungun , aku da b'debar debar laa sial . then " nur hafizah bt abd halim " dgn automatiknye aku mnjerit dgn kuat dlm kesunyian tuh . huhu . sorry weyy . terlmpau excited sbb dpt nan budak yg sekepala nan aku .

nazira , kau msti cdey kn sbb dpt trengganu lg ? kesian kau kn . kau pown da jmpe puan tp puan ckp no excuse ek ? tape laa , pasni da ta dpt da bnde jauh jauh tuh lg oke syg ? sabar je laa . ade hikmah . kte boleh puase sme sme , b'buke sme sme kn . sabar oke syg :) ily

0 comments: